به گزارش مشرق صفحه اینستاگرامی عبور ‌به مرور برخی اظهارات اقتصادی مسئولین دولت تدبیر و امید پرداخت و کلیپی با عنوان "اقتصاد ندان‌ها" منتشر کرد.
 

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    اقتصاد کشور رو راه انداختند و سریع هم هست فقط دنده عقب هست به سرعت هنر می خواد اینقدر گند بالا آوردن
  • امید IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    جالبه این همه مردم دچار مشکل هستن هیچکسی هم کاری نمیکنه یعنی انقدر بی سروسامانی هیچ جایی به خودش ندیده که با وجود اوج گرونی هنوز هم داره اجناس گرونتر میشه و کسانی هم که میتونن کاری کنن چشماشون رو بستن کلا به ضربه مغزی دچاریم!
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    دولت روحانی مردم را از راه خدا بازداشت
  • NL ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    4 0
    گاندو افشاگر خیانتهای برجام و جاسوسهای متعدد در بین مذاکره کنندگان است. به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود. برجام دستاورد اصلاح طلبان موجب افزایش عمر تحریم ها شد . اصلاح طلبان و جاسوسهای تحت حمایت آنها کاسبان افزایش تحریم ها و افزایش مشکلات اقتصادی هستند.
  • NL ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    اصلاح طلبان کاسبان تحریم هستند. به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود. برجام دستاورد اصلاح طلبان موجب افزایش عمر تحریم ها شد . فساد اقتصادی مهدی جهانگیری و حسین فریدون و داماد شریعتمداری و دختر نعمتزاده و دختر مظلوم وزیر آموزش پرورش قاچاقچی و .... ثابت میکند شرایط فعلی ایجاد شده با برجام برای اصلاح طلبان کاسبان تحریم بسیار مناسب برای رانت خواری و سوء استفاده هایشان بوده است.
  • NL ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 0
    محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت به هیچ وجه دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها نیست. امروز این شرمندگی برای دولت یازدهم و دوازدهم باقی مانده است که نه تنها مشکلات کشور را حل نکرد بلکه سرمایه‌های کشور را بر باد داد و هزینه‌هایی را برای نظام تراشید. در ماه‌های پایانی، دولت با زیر سوال بردن عزت و اقتدار کشور با عجله به دنبال مذاکرات است.
  • NL ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 0
    حجت‌الاسلام نبویان نماینده مجلس: دولت در توافق با گروسی اجازه داد که سه ماه دیگر تحریم‌ها بماند. ملت ایران به این نکته توجه کنند که علی‌رغم اینکه دولت و آقای روحانی ادعا می‌کند که به دنبال رفع تحریم‌ها هستند در رفتار اصرار دارند که تحریم‌ها باقی بماند. خیلی این نکته جالب است. ما گفتیم تا پنج اسفند این کارها باید انجام شود اما دولت آمد سه ماه دیگر فرصت داد و در توافقی که با آقای گروسی کردند گفتند سه ماه دیگر این تحریم‌ها باقی بماند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس